+38 097 340 58 98

Як люди, які опинились в боргах стали мільйонерами?

Більшість людей думає, що від банкрутства до багатства – велика прірва, яку подолати неможливо. Однак існують приклади, які доводять протилежне. Багато мільйонерів, в тому числі Моед Альтрад, Лари Елісон, Ілон Маск, Джон Пол Деджорія, Франсуа Піано, Говард Шульц, До Вон Чанг, Ральф Лорен в свій час залишились без копійки, а дехто і в боргах. Але всі вони згодом розбагатіли.

Як їм вдалось цього досягти? Найголовніше – вони засвоїли навики, якими ми рекомендуємо оволодіти і Вам:

  • Навчіться фокусуватись – ціль схожа на фокус, невірно її поставити і не побачите того, що Вам дійсно потрібно. Не розпилюйтесь на багато справ, а сконцентруйте енергію на тому, що для вас дійсно важливе.
  • Станьте експертом в області ділового спілкування. Як сказав один з успішних бізнесменів, відповідаючи на питання, як йому вдалось цього досягнути: – Мій успіх вимірюється кількістю незручних розмов. Чим більше їх у мене було тим багатшим я ставав.
  • Подолайте страх невдачі. Це неможливо зробити, якщо його постійно уникати і втікати від нього. Прийміть цей страх і йдіть на нього. Зробіть те, чого Ви боїтесь. І тоді ви здивуєтесь, тому що це не так страшно як вам здавалось.
  • Ефективно управляйте своїм часом. В першу чергу позбавтесь всього, що «краде» у вас час.
  • Ставте довгострокові цілі і кожен день ідіть їм на зустріч. Чим дальша ціль тим вона повинна бути більшою, а кінцева мета має бути настільки великою, щоб її можна було бачити через усі ці перешкоди, які до неї ведуть.
  • Ніколи не здавайтесь, як би вам важко не було. Як говорить класика: не здавайся і ти побачиш як здаються інші.
  • Зосереджуйтесь на позитивних моментах і як найшвидше позбавляйтесь негативу. Цінуйте свою енергію і не дозволяйте негативним емоціям проникати у ваше життя.
  • Вивчіть основні принципи продажі і маркетингу. Про те, що ви талант і професіонал ніхто не знає, тому навчіться це показувати і поширювати.
  • Вкладайте душу в то, що ви робите. Не робіть заради грошей, робіть для людей – за це вам набагато більше заплатять.
  • Організуйте команду. Як говорить приказка – один у полі не воїн. Яким би ви не були професіоналом і працьовитим без команди ви приречені на провал. Організуйте навколо себе спільноту однодумців, створіть команду з якою ви зможете набагато більше.

Крім цього мільйонери використовують як мінімум одну з цих 7 стратегій.

  1. Створіть цінність.

Найбагатші люди планети в свій час зробили величезний вклад у вигляді ідеї. Багатство їм принесла ідея. Ідея створити щось абсолютно нове, або ідея вдосконалити те, що вже є. Ці ідеї об’єднувала цінність, яку вона приносила для інших. Це звісно не легко. Великі зміни потребують часу. Важливо помічати можливості, і не втрачати їх.

Засновник  Patagonia Івон Чуінард неймовірно розбагатів не на винайдені чогось нового, а на покращені того, що уже було кимось створено. Хоч  Patagonia зараз гігантський роздрібний магазин одягу, але компанія збанкрутувала, коли власнику виповнилось 50, в результаті серії судових процесів. Тим не менше Чуінард не залишив свою справу, бо вона була важлива не тільки для нього. Він працював над покращенням якості, щоб зробити продукцію більш екологічною і стійкою. Саме так  Patagonia стала гігантом ринку.

  1. Створіть продукт, який сподобається людям.

Джон Пол Деджорія, який не один раз опинявся за межею бідності, залишився без даху над головою і разом з сином жив у машині, зробив неймовірне. Він створив професійну косметичну продукцію для салонів краси і ходив від дверей до дверей, пропонуючи свій товар. Він поставив в пріоритет якість, і кожен день ішов до поставленої цілі. У віці 36 років, з кредитом і малим сином, він вивів свою компанію Paul Mitchell Systems в топ, ставши одним із найбагатших людей в світі.

  1. Станьте постачальником послуг у перспективній галузі.

Знайдіть перспективну галузь, і як правило там знайдеться багато компаній які вже зайняли нішу. Однак це не повинно Вас лякати. Якщо галузь перспективна для вас там також є місце. Ми часто шукаємо нішу, де немає конкурентів. Але в таких нішах може не бути перспектив.

Ми спостерігаємо, як Airbnb перетворилась з нікому невідомого сайту по оренді ліжко-місць  в глобальну корпорацію, зробивши мільярдерами трьох молодих людей – Браяна Чески, Нейтана Блечарзіка і Джо Геббіна. Airbnb стала піонером галузі. Хоч, правду кажучи, сервіси оренди житла існували і раніше. Тим не менше у Airbnb получилось краще.

Ваша ціль – визначити перспективний напрямок і розвиватись в ньому. Щоб це не було: оренда житла в поїздках, онлайн-комерція, фінансові послуги, страхування, віртуальна реальність, чат-боти, чи інша галузь – потрібно знайти свою нішу і за одно свій унікальний, ефективний і надійний спосіб удосконалити вже існуючі продукти чи послуги.

Кунні Трурр, засновник Excel Comunications, добився успіху у телекомінікаційній сфері, ставши міжміським торговим посередником. Він продав понад 200 тис.франшиз завдяки багаторівневій маркетинговій моделі.

  1. Не бутьте одноразовими продавцями.

Щоб розбагатіти і бути успішним бізнесменом не достатньо мати хороший продукт чи послугу і добре вміти його продавати. Потрібно, щоб люди хотіли повертатись до вас ще. Це можна зробити через бездоганний сервіс, незабутні емоції, або конкретні практичні рішення. Ваш основний продукт чи послуга повинна доповнюватись додатковими пропозиціями і цілий час удосконалюватись. Це дозволить не тільки зберегти існуючих клієнтів, а й отримати нових.

  1. Використовуйте всі можливі засоби комунікації.

Сучасні комунікаційні технології практично нівелювали відстані в просторі. Тепер з легкістю можна продавати продукт чи навіть послугу практично в будь який куточок нашої планети. Сучасні засоби зв`язку дозволяють не тільки мати клієнтів з різних міст чи навіть країн, а й організовувати співпрацю з партнерами і співробітниками знаходячись на великих відстанях.

Марк Цукерман став одним із самих багатих людей у світі, організувавши зв`язок між людьми в інтернеті. Сьогодні ми всі знаємо про Facebook. Але Цукерман ніколи не був  бідний чи на грані банкротства.

Більш цікавою є історія становлення What`sApp Яна Кума. В 2007 році Кум, український імігрант, працював в Ernst&Young. Відразу після виходу iPhone  вони з Браяном Ектоном вирішили створити мобільний чат-додаток. Він побачив світ у січні 2010.

Кум перетворив WhatsApp надзвичайно популярний засіб комунікації, який пізніше купив Facebook за 19 млрд.$. Як і інші мільярдери, Кум очолив нову індустрію, використавши можливість, яку інші опустили.

  1. Інвестуйте в себе та людей, які працюють з вами.

Багато людей вважають, що для створення бізнесу ключовим є стартовий капітал. Думають що без стартових інвестицій важко щось почати.  Але як мало людей вважають, що стартовими інвестиціями не обов`язково повинні бути гроші. Цією інвестицією може бути ваш час, навчання, коло знайомств чи ідея. Так, ці речі також цінні, і їх можна виміряти навіть у грошовому еквіваленті, але все одно це не десятки тисяч доларів.

Тому в першу чергу інвестуйте в себе, і допомагайте це робити тим людям, які з вами працюють. Найбільшим вашим капіталом є люди – професіонали, які з вами працюють і є вашими партнерами, що допомагають створювати вам те, що потрібне і корисне мільйонам інших людей.

  1. Будуйте довготривалі відносини з клієнтами і партнерами.

Покажіть людям, що ви з ними на довго. Покажіть серйозне ставлення до своїх обов`язків і відповідаєте за свої слова та дії. Не забувайте про допомогу і підтримку від інших і допомагайте самі. Розпаліть у людей бажання. І пам`ятайте людину вмотивовану лише грошима легко перекупити. Тісні і дружні відносини з партнерами побудовані на взаємній довірі – запорука багаторічної співпраці.

 

error

Сподобався сайт? Розкажи про нього друзям